2009. szeptember 7., hétfő

első nap szentendrei suliban

fél kilencre kellett bemenni...bementem...busszal, mert már miért is mennék kocsival apuval?...én inkább nyomorgok.
leszálltunk (Eszterrel, Bálinttal)kávé+cigi...suli.

4 grafikával kezdtünk...az még úgy jó is volt...egy dobozon álló fordított zongoraszéket kellett lerajzolni...elég absztrakt lett xD..mindegy. csak rájöttem(megint) h mindig túlbonyolítom a dolgokat, amik egyébként nagyonis egyszerűek... szóval utána következett 3 tervezés (elméleti) namármost ennek az órának sok köze nem volt tervezéshez...a görög istenektől, az egyiptomi horoszkópon át a yin-yangot körüljárva beszélt a tanár a depresszióról illetve azt is megtudtam h a lepke miért száll bele a lámpába, és természetesen szóba jött freud és jung is....

alapvetően érdekes dolgokat mondott...tényleg egy intelligens ember, csakhát nagyon sok volt ez így egyszerre...éshát sok köze nem volt ahhoz amire az ember asszociál a cím alapján...
de túléltem...negyed6-ra haza is értem...agyilag( a kötözködők kedvéért"...") totálisan megsemmisültem, ám érdeklődéssel várom a holnapi napot....annyit tudok h lesz néhány művtörim :S

2 megjegyzés: