2009. június 1., hétfő

előzetes(nem tetszik a farkas:(:P)

5 megjegyzés:

  1. Nekem se tetszik a farkas alak... de az átalakulás jó; tessék megfigyelni ahogy Jacob gatyájának cafatai széthullanak mikor ugrás közben átalakul :)

    VálaszTörlés
  2. nekem nem tetszik!:S nem tudom a könyv meghatározó eleme hogy Edward elmegy, de utána is történek dolgok nem csak a vámpir a mezőn na mindegy nekem ez a véleményem:S

    VálaszTörlés
  3. hát fiaim... nekem semmi bajom nincs vele...
    hmm... bár lehet, hogy ez a azért van, mert a rögtön az elején Edward van és onnantól kezdve már csak rá koncentrálok...???
    hmm... ááá csaknem?! :D
    a farkas... hát... nekem azzal sincs semmi bajom
    viszont az bosszant h láttam egy-két olyan dolgot, ami a könyvben nem úgy volt, ahogy a filmben... ez idegesít.... Tudom, hogy nem lehet minden pontosan ugyanolyan, na de akkor is!!!! :@

    VálaszTörlés
  4. hááát igen...bár ilyenen én már nemtok meglepődni....az első könyvben mikor voltak üvegházban???? xD

    VálaszTörlés