2009. június 18., csütörtök

nah....vége

túl lettem az érettségin...hurráá!!
többnyire egész jól...sikerült asszem bár eredmény majd csak szombaton lesz

részben örülök részben pedig sajnálom h vége:
1, mert mostmár nincs "cél" elöttem...merthát jövendő sulimba felvettek már így nem kell a pontok miatt idegeskednem.
2, mert egyre jobban elkerülök majd az (immár volt)osztálytársaimtól akiket négy évalatt nagyon is megszerettem....nem lesz több dp, nem lesz több végig hülyült tanítási nap, twilight könyv és film fikázás és röhögés azokon akik ezt már nagyondenagyon unják, legalábbis Velük és ez nagyondenagyon fog hiányozni...

úgyhogy most szomorú vagyok, pedig örülnöm kéne, de nem megy...lezárult egy időszak...és már csak az emlék marad, de az remélem jó sokáig!!! :)

!!!SZERETLEK TITEKET, HÜLYE PÖCSÖK!!! :)







4 megjegyzés:

  1. Gratula!
    Ajándékba kapsz egy helyet a PixelPark-ban. :)

    VálaszTörlés
  2. jap :)
    Saját link gyüjtemény.
    Még most indítottam el.
    http://pixel-park.atw.hu

    VálaszTörlés
  3. az egyik hülye pöcs szintén szeret téged, te kis gennyláda!!!! :D

    VálaszTörlés